Obchodní podmínky
Dočasné omezení cen na e-shopu.
Vážení zákazníci, omlouvám se, nabídka cen hutního materiálu na e-shopu není aktuální do doby než se situace na trhu s ocelí stabilizuje.
Ceny uvedené na stránkách nejsou aktuálně platné!!!
Pokud pošlete poptávku - objednávku na materiál, tak Vám nabídnu aktuální cenu na požadovaný sortiment.
Děkuji za pochopení.
Dušan Zelinka
www.stavebniny-hutnimaterial.cz
Všeobecná ustanovení
Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí těmito obchodními podmínkami.
Prodávající
Kovomat
Dušan Zelinka
Kaštanová 1173
665 01 Rosice
Kupující
fyzická osoba-koncový kupující, případně podnikající subjekt - při závazné objednávce předává prodávajícímu své kontaktní údaje. Právní vztahy prodávajícího s koncovým zákazníkem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb. a zák. č. 513/1991Sb Občanského zákoníku, jakož i předpisy souvisejícími.
Objednávka
Objednávka obsahuje přesnou specifikaci zboží a jeho množství, kontakty a jména osob odpovědných za objednání a převzetí předmětu plnění, požadovaný termín a místo dodání. Za závaznou objednávku se považuje elektronické, písemné doručení zálohové faktury a její následná úhrada kupujícím.
Storno objednávky ze strany kupujícího.
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před úhradou zálohové faktury. V případě stornování potvrzené ( uhrazené ) objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu případnou škodu vzniklou tímto jednáním.U děleného materiál nelze objednávku stornovat.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn stornovat objednávku v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále zakázky od jednoho dodavatele, které nedosahují hodnotu 9.000.- Kč včetně DPH.( U objednávek pod hodnotu 9.000.- Kč s DPH ověří možnost realizace objednávky a neprodleně informuje zákazníka.) V takovém případě, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 5 pracovních dnů). Prodávající je rovněž oprávněn stornovat objednávku, nebyla-li platba zálohové faktury provedena v dohodnutém termínu.
Upozornění: ceny hutního materiálu jsou dočasně informativní z důvodu výkyvu na trhu. Každá objednávka bude ještě potvrzena po odsouhlasení u distributora.
Platební podmínky
platné pro kupující.
Platba za zboží se provádí předem v plné výši formou zálohové faktury
Způsoby úhrady:
úhrada předem v hotovosti fakturované částky v sídle firmy
úhrada předem převodem fakturované částky na bankovní účet
úhrada předem vkladem v hotovosti fakturované částky na pobočce Komerční banky
Dodací podmínky
Dodání objednaného zboží je realizováno v co nejkratším termínu, v rozmezí 1–14 pracovních dnů od provedení úhrady zálohové faktury. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající, bude-li tato služba kupujícím objednána. Za splnění dodávky se považuje osobní odběr zboží kupujícím v expedičním skladu nebo dodání na požadované místo a převzetí. Zboží může převzít pouze osoba k tomu oprávněná. Pokud si kupující neobjednal předem složení zboží je povinen provést složení zboží vlastními silami a prostředky. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z různých důvodů /např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba popř. není schopen složit zboží/, nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Kupující je povinen zajistit příjezdovou komunikaci odpovídající velikosti vozidla zajišťujícího dodávku.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky – počet balíků a neporušenost obalů podle přiloženého dodacího listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Při neúplné nebo poškozené zásilce je nutno sepsat s dopravcem škodní protokol a neprodleně informovat prodávajícího. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo zjevného poškození dodávky přepravou nemusí brát výrobce zřetel. Totéž platí i pro osobní odběr ve výrobních závodech a skladech.
Doprava:doprava pro zákazníka po celé ČR za jeden závoz paušálně do 1500,- Kč s DPH dle místa vykládky, v případě kombinované dodávky se sortimentem stavebnin je doprava stavebnin účtována samostatně . Realizujeme zakázky nad 11.000,- Kč včetně DPH. Termín dodání 2 - 14 dnů. Doprava u délek 8 - 12m pouze návěsem od množství 1t, bez zajištění vykládky.
Balení
1.Vratné obaly jsou fakturovány současně s dodávkou a jsou zákazníkovi prodány za cenu účtovanou výrobcem zboží umístěného na nebo v těchto obalech.
2.Kupující může vratné obaly vrátit v místě prodejního střediska prodávajícího, ve kterém je nakoupil nebo ve výrobním závodě, ve kterém byly zakoupeny.
3.Prodávající provádí zpětný výkup palet do 60-ti dnů od uskutečnění dodávky.
4.Úhrada za vrácené palety bude provedena na základě dobropisu vystaveného prodávajícím, se splatností 14 dnů.
5.Dobropis bude prodávajícím vystaven pouze na základě přiloženého soupisu vrácených obalů, který bude obsahovat čísla faktur, kterými byly obaly (palety) kupujícímu prodány.
6.Tento soupis musí být potvrzen pracovníkem prodejního střediska prodávajícího, resp. výrobního závodu.
7.Firmou Dušan Zelinka jsou přijímány zpět pouze palety nepoškozené. Tím se rozumí, že všechny díly palety musí být spojeny hřebíky, které nevyčnívají, nesmí mít poškozeny hranoly a prkna.
8.Prodávající není povinen palety vykoupit v období mezi 10. 12. běžného roku do 10. 1. roku následujícího!
Reklamace
Veškeré reklamace vyřizuje pracovník fy. Dušan Zelinka u výrobce po dodání veškerých formalit (zápis, foto, dodací list atd.) Obecně se reklamace řídí dle platných právních předpisů v ČR.
Ochrana osobních údajů
Využitím internetového obchodu Prodávajícího souhlasí Kupující se zapsáním informací o jeho osobě a nákupech do databáze Prodávajícího. Prodávající se zavazuje používat osobní údaje kupujícího v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Veškeré údaje, které kupující sdělí při objednání zboží prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytnuty třetí osobě nebo jinak zveřejněny. Výjimku představují externí dodavatelé a dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
Závěrečná ustanovení:
1.) Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
2.) Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové prodejny prodávajícího, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou a následnou úhradou zálohové faktury je kupující neodvolatelně vázán.
3.) V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.